Politica Sterado de returnare a produselor
Dincolo de aspectele reglementate prin lege, Sterado își dorește în primul rând o experiență plăcută și onestă cu clienții săi. De aceea, satisfacția dumeavoastră finală va reprezenta pentru noi principalul reper în soluționarea eventualelor probleme apărute.
Cel mai bun lucru este să comunicăm – tel:
+40 745 080 691 sau e-mail:
office@sterado.ro.
Temeiul legal
Conform
Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract încheiat la distanță cu un profesionist, fără a preciza motivele, în termen de
14 zile calendaristice, de la recepționarea coletului.
Cum se face returnarea produselor?
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunta la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor este suficient să ne informați de intenția dumneavoastră printr-o declarație neechivocă, pe email
Condiții de returnare
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite de către client, cu ambalajul și toate accesoriile originale intacte, astfel încât acestea să poată fi revândute că noi.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă următoarele caracteristici: ambalaje deteriorate sau murdare, conținut incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Sterado Grup își rezervă dreptul de a decide, după caz, acceptarea sau refuzul returului.
Fără a putea fi considerată o enumerare exhaustivă, vă prezentăm mai jos câteva categorii de produse care nu pot face obiectul returului:
• Produsele care reprezintă o “comandă specială”, definită că fiind produsul comandat de către client, ce nu se află în stocul uzual al Sterado, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans.
- Produsele care, prin natura lor, sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (perisabile).
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.
- Îmbrăcăminte, încălțăminte, obiecte de uz personal cu urme evidente de purtare sau utilizare.
Sterado nu recomandă returnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului și plata taxelor de curier dus-întors de către client. Dacă produsele sunt returnate într-o stare în care nu mai pot fi vândute de către noi, Sterado își rezervă dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestora la stadiul inițial (dacă este posibil) sau, după caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea acestora.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: Sterado Grup S.R.L.
Loc. Balotești, cod poștal 077015, str. Ion IC Brătianu, nr. 77, jud. Ilfov, România.
Cine plătește transportul de retur?
Opțiunea privind modalitatea de returnare a produselor către Sterado, aparține în totalitate
clientului, care va suportă în mod direct prețul transportului de retur, în funcție de prețurile practicate de operatorul ales. Sterado nu acceptă primirea coletelor trimise cu ramburs. În cazul în care clientul returnează produsele, cu plata transportului la destinatar (în speță, societatea Sterado Grup S.R.L.), această din urmă își rezervă dreptul de a refuza primirea coletului/coletelor, sau de a reține contravaloarea transportului achitat, din soldul datorat clientului, în cazul în care sunt îndeplinite condițiile de acceptare a returului.
Returnarea contravalorii produselor
Returnarea contravalorii produselor acceptate de Sterado ca retur, se va face în termen de maxim
14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de către cumpărător, fără a-i fi solicitate acestuia din urmă alte cheltuieli aferente rambursării sumelor.
Sterado va returna banii achitați de cumpărător printr-una dintre următoarele modalități:
- Virament bancar: din contul Sterado în contul clientului (24-48 ore de la procesarea plății);
- Mandat poștal: prin Poștă Română la adresa clientului (3-4 zile de la trimitere);
- Orice altă metodă de plata folosită de către client la tranzacția înțială.
Menționăm că Sterado Grup S.R.L. comercializează produsele, în condițiile prezentate mai sus, doar pe teritoriul României.